wtorek, 24 grudnia 2013

Oto ja!....

Pomimo że mnie tu już długo nie ma, ...
chciałam złożyć wam najserdeczniejsze życzenia,
zdrowia, szczęścia, pomyślności, a przy wigilijnym stole wiele radości,
Pysznego barszczyku, ryby co nie miara :),
hucznego sylwestra, oraz aby ten nowy rok 2014 był dla was kolejnym wspaniałym rokiem życia..
Abyście codziennie budzili się szczęśliwi, i gotowi do przeżywania nowych przygód!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A teraz coś innego: .....
Kochani, mam nadzieję że mnie jeszcze pamiętacie..
Wiedźcie, że każde z was wciąż jest w moim sercu, i zawsze w nim pozostanie <3
Zastanawiam się, poważnie się zastanawiam czy nie wrócić na tego bloga..
Obiecuję że jeśli tylko będę miała trochę czasu, wejdę na niego i chętnie coś napiszę..
Pomimo że moja miłość do serialu ,,Violetta" wciąż jest niezwalczona, i pewnie nigdy nie będzie, z TDA również pozostanę :)
Mam nadzieję że jeśli jeszcze jakaś wena mnie ,,nadejdzie" to wy wciąż chętnie będziecie czytać moje opowiadania ;D, i żadne nie opuści już tego bloga..
Pozdrawiam i kocham :)
Ania

2 komentarze:

  1. Chcesz wiedzieć, co Nina sądzi na temat kłamstw Fabiana? Przeczytaj [19] część pt. „Nienawidzę Cię” na: http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/12/stracone-marzenia-nienawidze-cie-19-by.html Liczę na opinię *_~

    OdpowiedzUsuń